Vizuelni identitet
Redizajn starog ili sasvim novi logotip i sve što ide uz to - vizit karte, memorandumi, brošure, fascikle, kese, brendiranje izloga, zidova, dizajn štanda.
Promo fotografije
Predstavite sebe, svoju uslugu ili proizvod na najbolji mogući način. Prikažite svoj brend profesionalnim fotografijama, jer vi jeste profesionalci.
Katalozi i knjige
Dobro dizajniran katalog se ponovo gleda, pokazuje, čuva i drži na polici. To je vaš lični pečat i prikazuje vaš profesionalni pristup.
Wordpress
sajt
Wordpress je idealna platforma za male brendove i projekte, za one kojima treba brzo, jednostavno i elegantno rešenje. Kompletan sajt za 7 dana.
Počinjete svoj biznis od nule? Imate samo ideju i ne znate šta vam treba da je jasno i privlačno predstavite drugima?

4 stvari koje vam trebaju su:

30%
Logotip.
Početak i osnova svega. Sa logotipom ste već definisali put daljeg vizuelnog rešenjna vašeg brenda
60%
Sa fotografijama možete da pravite marketing strategiju, da predstavite svoj proizvod na papiru i na internetu.
80%
Društvene mreže.
Marketing materijal za mreže - možda jedna od najvažnijih strategija za dominaciju na tržištu.
100%
Wordpress sajt.
Idealno i brzo rešenje za lako menjanje sadržaja i ažuriranje sajta. Wix i Squarespace kao dobre alternative.
Koliko koštaju

Usluge dizajna, fotografisanja i marketinga

Znak i logo
850-1150 neto
istraživanje trendova
razrada ideje
7 dana rok
3 korekcije
vektorski fajl
Fotografije
160-900 neto
Cena zavisi od obima posla
Fotografije za onlajn šop
Fotografije za instagram
Poslovni portreti
Fotografisanje u studiju
Katalog / Knjiga
30-1000 neto
7-12eur po stranici
prelom teksta
organizovanje sadržaja
gotove ilustracije
priprema za štampu
WordPress
450-800 neto
za mali biznis
< 5 strana
povezivanje sa društvenim mrežama
6 meseci održavanje
bez onlajn prodavnice
Društvene mreže
500-800 neto
Mesečno vođenje
Marketing plan
Povezivanje Meta sa sajtom
Planiranje kampanje
Kopirajt
Još uvek niste sigurni?

Često postavljana pitanja

Koliko postoji vrsta logotipa?
Budući da se dizajn stalno razvija, nisam našla jednoobrazne informacije o vrstama logotipa.
Ali iz moje prakle, kroz rad i iskustvo, razlikujem tri vrste logotipa i nekoliko podvrsta.
U zavisnosti da li sadrže samo slova ili piktogram mogu se podeliti na tri vrste:

  1. Logotip - ispis, slova, font
    a) Monogram - Ispis inicijala (SBB. B92, Guči, Šanel, D&G)
    b) Tipografski ispis (Politika - dnevne novine)
  2. Logotip (Slova) + Znak (piktotgram)
    a) Odvojiva kombinacija - ispis/inicijali + znak, mogu da stoje samostalno jedno bez drugog, ali i zajedno (Air Serbia, NIS )
    b) Neodvojiva kombinacija - ispis koji je inkorporiran u piktogram, tj sličica/ikona/crtež sadrži ispis kao sastavni deo i zajedno čine celinu sa ispisom (FK Partizan, Lav pivo, RTS)
  3. Znak - piktografski logo, ikonica, simbol (Apple, Nike, Tviter, Instagram)

Koji tip logotipa je idealan za mene?
Idealan logotip za vas zavisi od vrste posla koji želimo da prikažemo, koliko dugo postoji na tržištu, imena brenda i još nekoliko faktora.
Ukratko, ukoliko pravite novi brend ili startap idealno je da logotip sadrži puni ispis imena firme ili brenda da bi ga potencijali klijenti brže upamtili. Ako je u pitanju lično prezime (advokatske kancelarije, zanatske radnje) serifni font je prevaziđen, ali mislim uliva ``poverenje starih majstora i ozbiljnosti``, pritom ako je dugačak naziv, serifni font je lakše čitljiv. Ukoliko su u pitanju inicijali ili akronimi, beserifni font je primenjiviji, budući da simplifikacija imena zahteva i simplifikaciju fonta.
Ukoliko je posao kojim se bavite opisan i slikovit, šteta bi bilo da nemate prepoznatljiv znak. Znak oličen u piktogramu ili ikonici je prednost i prilikom pregleda na malim uređajima jer deluje kao dugme.
Samostalan znak bez ispisa se koristi kod već poznatih i priznatih brendova kao krajnja simplifikacija za instant prepoznatiljivost.
Da li meni treba wordpres sajt?
Ukoliko započinjete mali biznis, želite da predstavite svoje usluge, proizvode ili sebe, onda je wordpress brzo i jednostavno rešenje. Pored toga, možete da ga sami dalje održavate i menjate, bez potrebe da zovete nekog da to učini za vas. Ako želite da imate potpunu kontrolu nad sadržajem i samostalno uređujete sajt, wordrepress je platforma baš za to.
Ako vam je potreban custom-made sajt, ili opsežan e-shop, profesionalno održavanje i seo optimizacija, onda vam je potreban ozbiljan programer tj stručnjak.
Da li mi treba katalog?
Iako možda ne ide meni kao dizajneru u prilog da to kažem, katalog je prevaziđen (moje lično mišljenje). Uvek je bolje investirati u pregledan sajt, sa sortiranim artiklima, detaljnim opisom prozvoda i usluga, nego štampati katalog.
Ovo nekažem samo iz razloga trenutnih trendova, i intant sadržaja na internetu na koje smo navikli, već i iz ekoloških razloga koji ne idu u prilog štampi, ali i iz praktičnih razloga. Kada listamo katalog, često ne možemo da se snađemo šta je bilo na kojoj strani, imamo dodatno pitanje, koje bi nam možda klikom na veb stranici bilo pojašnjeno.
Međutim, kada je katalog dobar... i ne samo dobar nego odličan... onda je sve ovo što sam malopre rekla nebitno.
Zato, kada osmišljavam katalog, to radim iz ogromnog poštovanja prema svakom papiru i boji koja ide na njega, prema svrsi u koju se štampa i svaki element mora sa razlogom da stoji na strani.
Ne volim suvišne dekoracije da popune prazninu na papiru, preduge rečenice koje ne drže pažnju. Katalog je naracija koja logično teče, da kada otvorimo prvu stranu, ne želimo da stanemo da listamo do poslednje, i kad zatvorimo zadnju stranu, da smo puni novih informacija i utisaka.
E takav katalog vam treba.
Ko radi fotografije?
Tijana Đinđić je fotograf, tj. ja.
Diplomirala sam fotografiju na Fakultetu primenjenih umetnosti i moj websajt posvećen tome je Tiyana.net.
Preko deset godina se profesionalno bavim fotografijom, ali usput sve vreme radim i grafički dizajn, jer osim što sam završila grafički dizajn u srednjoj školi, nisam nikada nisam prestala da se bavim time. Usput sam kroz rad dosta stvari naučila i unapredila, što kroz kreativna prijateljstva, što kroz sopstveno istraživanje i praćenje trendova. U stvari, možda je kreativno okruženje jedini najbolji način da se napreduje.